Fudbalski klub Vojvodina sa zadovoljstvom obaveštava javnost i sve navijače da je od danas novi tehnički sponzor „stare dame“ kompanija Homa (Joma).

Svetski poznat španski sportski brend oblačiće „staru damu“ naredne dve sezone, s obzirom da je saradnja zvanično potpisana do leta 2026. Ovaj novi ugovor biće početak blagotvorne veze kluba i kompanije Homa, jer će Homa predstavljati Vojvodinu u više od 140 zemalja gde je komercijalno prisutna i proširiće svoje okvire međunarodnih sponzorstava, dok će Vojvodina osnažiti svoj komercijalni imidž.

Homa je španska kompanija posvećena proizvodnji i komercijalizaciji sportske opreme. Homa je ujedno i najvažniji sportski brend Španije, sa najvećim obimom prodaje u svetu, i nalazi se u top 10 svetskih brendova. Osnovana je od strane Fruktuoza Lopeza 1965. godine, a od tada do danas, njen napredak je bio munjevit. Trenutno je prisutna na tržištima u više od 140 zemalja i ima osam podružnica u Sjedinjenim Američkim Državama, Italiji, Kini, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Meksiku, Panami i Brazilu.

Homa je prisutna u svim tradicionalnim sportskim disciplinama. Kada govorimo o fudbalu, sponzoriše više od 300 profesionalnih timova širom sveta, i veoma je prisutna u najvažnijim takmičenjima kao što je Svetsko prvenstvo. Španski timovi poput Viljareala (dvostrukog polufinaliste Lige šampiona), Atalante (trenutnog šampiona Lige Evrope), Svonsija, Norič Sitija, Andrelehta, Hofenhajma, Avra i hrvatske Rijeke. Reprezentacije poput Ukrajine, Rumunije, Kube i Hondurasa, između ostalih, takođe nose Homa opremu.

Veoma je interesantno da je u jednom periodu moderne istorije Vojvodine, Homa već bila sponzor „stare dame“, kada je 2014. Vojvodina osvojila svoj prvi trofej Kupa Srbije.

Vojvodina će igrati u novim dresovima od narednog vikenda, odnosno od prvog kola Mocart bet Super lige Srbije, u nedelju od 19:30 časova u Bačkoj Palanci, kada igra protiv ekipe FK Tekstilca iz Odžaka.